با ما تماس بگیرید : 02188852451

مقاله

01

بهترين پرده براي اتاق خواب بچه‌ها چيست؟

  امتیاز 4.98 از 5 توسط 21 نفر

در این مقاله ما به انتخاب پرده برای اتاق کودک شما می پردازیم . اين روزها پرده‌ها و شيدهاي تاشو با تنوع رنگ و مدل بسيار زيادي در بازار وجود دارند که مناسب اتاق‌هايي با شيشه‌هاي رفلکس هستند. خاصيت شيشه‌هاي رفلکس اين است که تا زماني که شما چراغ اتاق را روشن نکنيد يا فضاي بيرون، روشن‌تر از فضاي داخل اتاق باشد، نور را به گونه‌اي منعکس مي‌کنند که محيط داخل اتاق از کوچه و خيابان معلوم نباشد. در اين صورت شما مي‌توانيد روزها اين شيدها و پرده‌هاي تاشو را کنار بزنيد و از نور طبيعي خورشيد براي روشن کردن فضاي اتاق کمک بگيريد. اين کار باعث مي‌شود که هم پول برق کمتري بدهيد و هم قدري از ويتامين D مورد نياز روزانه‌تان را از طريق تابش نور آفتاب به پوستتان تامين کنيد. اين شيدهاي تاشو با تنوع رنگ و طرحي که دارند، مي‌توانند گزينه بسيار مناسبي براي اتاق خواب بچه‌ها هم باشند ، زيرا از يک طرف خيلي ساده تميز مي‌شوند و از طرف ديگر هم مي‌توان اتاق بچه‌ها را با کمک آنها با نور طبيعي در طول روز روشن کرد.


بد نيست بدانيد اگر يک عکس دلخواه از کودکتان يا کارتون مورد علاقه او را به فروشگاه پارس پرده بدهيد، شيدهايي با ابعاد و عکس مورد نظر برايتان توليد مي‌کنیم. اين کار مي‌تواند هديه هيجان‌انگيزي براي بچه‌ها باشد. البته ناگفته نماند که پرده‌هاي پارچه‌اي و معمولي را هم مي‌توان کنار زد يا جمع کرد اما باز کردن دوباره آنها باعث نامرتب شدنشان مي‌شود و اينطوري شما مدام مجبور به نظم و ترتيب‌دادن به چين‌هاي آنها مي‌شويد.

ضمن اينکه با کنار زدن مداوم پرده‌هاي معمولي، عمر گيره پرده‌ها و چوب پرده آنها هم کاهش خواهد يافت. شيدهاي تاشو به گونه‌اي روي هم بسته مي‌شوند که امکان عبور نور شب و ديده‌شدن فضاي داخل اتاق از بيرون را هم نمي‌دهند. به همين دليل مي‌توانند براي اتاق ما بزرگ‌ترها هم گزينه مناسبي باشند چون ديگر نيازي به آستري يا زير پرده‌اي نخواهند داشت. البته شيدهاي يک‌تکه کمتر از شيدهاي چندپره، نور و هوا را از خود عبور مي‌دهند. به علاوه، امکان ديده شدن فضاي داخل اتاق در صورت استفاده از شيدهاي يک‌تکه به صفر مي‌رسد.

 

 

همچنین ببینید :

 

خدمات مشاوره و اندازه گیری

خدمات نصب محصولات

نحوه اندازه گیری پرده

خدمات گارانتی و تعمیر محصولات

آلبوم ویدئوهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

آلبوم نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

گالری تصاویر محصولات فروشگاه اینترنتی پارس پرده

 

https://parspardeh.com

نظر 0

جهت ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام نمایید