با ما تماس بگیرید : 02188852451

مقاله

01

!با انتخاب پرده مناسب پنجره ها را چشمگير كنيد

  امتیاز 4.96 از 5 توسط 23 نفر

پرده يكی از مهمترين بخش های دكوراسيون منزل است و انتخاب صحيح نوع پارچه، طرح و رنگ پرده ها از اهميت زيادی برخوردار است. يك پرده مناسب می تواند تاثير بسيار زيادی بر زيباتر به نظر رسيدن خانه داشته باشد.

قبل از انتخاب نوع پرده بايد كاربرد آن را مشخص كنيد. بعضي از پرده ها فقط جنبه تزئينی دارند و بعضی ديگر برای كم كردن شدت تابش نور خورشيد يا جلوگيری از نفوذ هوای بيرون از درزهای پنجره به كار می روند. پرده های ضخيم تر هم برای پنجره هايی مناسب هستند كه نمی خواهيد از بيرون ديد داشته باشند.

پرده ها و به طور كلی پوشش های پنجره به دو گروه تقسيم می شوند. يك گروه از آنها كركره ها هستندكه طرح و انواع بسيار گوناگونی دارند. كاربرد اصلی كركره ها تنظيم ميزان نور تابيده شده به درون اتاق است. نوع ديگری از پرده های كركره ای به گونه ای هستندكه به سمت بالاجمع می شوند. اين پرده ها معمولاً برای اتاق خواب ها مناسب تر هستند.

نوع ديگری از پوشش های پنجره، پرده های پارچه ای هستند كه با انواع والان و گوشواره تزئين می شوند. بسياری از افراد از پارچه هايی با رنگ های بسيار روشن و طرح های ساده برای پرده ها استفاده می كنند. اين گونه پرده ها معمولاً در كنار همه انواع رنگ ها و طرح های مبلمان زيبا به نظر می آيند.

اما استفاده از رنگ های تندتر و طرح های شلوغ می تواند به پنجره ها زيبايی و جذابيت خاص بدهد تا جايی كه هر فرد بعد از ورود به اتاق، نگاهش به سمت پنجره ها معطوف می شود. اگر مدل پرده تان به گونه ای است كه بايد از دونوع پارچه استفاده كنيد، بهتر است رنگ های متضاد را برای آنها انتخاب كنيد. اگر پنجره ها عرض كمی دارند، می توانيد نقص آنها را با انتخاب پرده مناسب از بين ببريد.

برای اين كار بايد از دولايه پرده استفاده كنيد. پرده زيری را از جنس نازك تر و به اندازه پنجره انتخاب كنيد و پرده رويی را به گونه ای نصب كنيد كه در كناره های پنجره و به صورت گوشواره جمع شود اما با انتخاب ريل بزرگتر از اندازه پنجره، پرده رويی را روی ديوارهای كناره پنجره جمع كنيد. به اين صورت نه تنها هيچ بخشی از پنجره با پرده رويی پوشانده نمی شود، بلكه پنجره عريض تر نيز به نظر می آيد.

 

 

همچنین ببینید :

 

خدمات مشاوره و اندازه گیری

خدمات نصب محصولات

نحوه اندازه گیری پرده

خدمات گارانتی و تعمیر محصولات

آلبوم ویدئوهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

آلبوم نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

گالری تصاویر محصولات فروشگاه اینترنتی پارس پرده

 

https://parspardeh.com

نظر 0

جهت ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام نمایید